SAVE THE DATE: 19/07-20/07 💚

More info comming soon

SAVE THE DATE! 💚

Online winkelen doen we allemaal; Hoe geweldig zou het dan niet zijn moest de scouts van elke online inkoop dat u doet een percentje krijgen?

Donderdag 10 november gaat onze jaarlijkse Sint-Maartenstoet door; een stoet door Peutie waar alle kinderen aan mogen deelnemen met hun eigen bietlantaarn.

Na een drukke zomer is het weer zover; op zondag 2 oktober starten we het nieuwe scoutsjaar!

Twee dagen feest met op 15 juli een bosbar en op 16 juli een bosfuif; info en tickets hier!

Zondag 3/10 houden wij onze startdag en starten we met veel plezier aan ons nieuwe scouts jaar!

Al even terug van een geweldig kamp en we staan al te popelen om te beginnen aan een nieuw scoutsjaar.

Scouts en Gidsen Peutie stelt voor in primeur: BOSBAR 2021!

De zomervakantie staat voor de deur en we nodigen jullie graag uit voor een gezellige avond samenzijn op ons scoutsterrein.

Hoe inschrijven voor kamp?

Pagina's

Subscribe to Nieuws