Op kamp gaan doe ik zo....

Nog 12 dagen en je kan eindelijk al je scoutsvriendjes- en vriendinnetjes terugzien!
Ondanks alle extra regels die we als scouts moeten volgen, heeft de leiding een geweldig leuk en uitdagend kamp uitgewerkt voor jullie.

Al de info over vertrek en aankomst, alsook welke bagage je nodig hebt en hoeveel je maximum mag meenemen, staat in het kampboekje.
Givers en Jong-givers mogen zeker niet vergeten dat hun bagage al op 29/07 tussen 14u en 16u aan de scoutslokalen afgezet moet worden.
Het is verplicht hierbij een mondmasker aan te doen.

Om het kamp veilig te laten verlopen kan je hier in een kort maar duidelijk overzicht de corona-regels bekijken.
Leden, leiding en fourage zullen allen hun uiterste best moeten doen om deze zo goed mogelijk op te volgen.

Gelieve zeker na te kijken of je medische fiche op groepsadmin up to date is!
Heb je problemen om dit in orde te brengen? Laat even iets weten zodat we je kunnen helpen ;-)

Dan wenst de leiding aan alle leden veel inpakplezier en we zien onze stoere Vikingen op zondagochtend 2 augustus aan de bus of trein.